TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności


Informujemy, że rejestracja wstępna, Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna oraz funkcja sprawdzania stanu salda przez SMS’a będą niedostępne w dniach 20/21.04.2018 w godzinach 22:00 do 06:00.

W czasie niedostępności serwisu prosimy o kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, które dokona rejestracji Państwa zgłoszenia oraz poinformuje o ponownym udostępnieniu usług.

Konsultanci Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta dostępni są pod numerem 800 101 101 (numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)  lub +48 22 521 10 10 (numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy).

Przepraszamy za utrudnienia.

Zamknij
Dowiedz się więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    13.12.2017
    Informujemy, że w dniach 15/16.12.2017 r. w godz 22:00 – 4:00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    29.11.2017
    Informujemy, że w dniach 1/2.12.2017 r. w godz 22:00 – 4:00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzania ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    15.11.2017
    Informujemy, że w dniach 18/19.11.2017 r. w godz 22:00 – 6:00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Koniec remontu na A4

    30.10.2017
    Informujemy, że remont północnej jezdni autostrady A4 (z Opola do Wrocławia) na odcinku pomiędzy węzłem Brzezimierz a Punktem Poboru Opłat Karwiany został zakończony. ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    18.10.2017
    Informujemy, że w dniach 20/21.10.2017 r. w godz 22:00 – 4:00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie niedostępne będą Panel Obsługi Klienta, aplikacja mobilna i możliwość sprawdzani...
    Więcej
  • Aplikacja mobilna viaTOLL w nowej odsłonie

    25.09.2017
    Od 29 września użytkownicy systemu viaTOLL będą mogli pobrać odświeżoną wersję aplikacji mobilnej viaTOLL dostępnej w sklepach Google Play i App Store. Aplikacja została dostosowana do nowe...
    Więcej