TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Aktualności

  • Zmiany w sieci Miejsc Obsługi Klienta viaTOLL

    25.05.2015
    W nocy z 31 maja na 1 czerwca zostanie uruchomiony nowy Punkt Dystrybucji w Chludowie przy ulicy Szosa Poznańska 25 na stacji benzynowej Lotos, który zastąpi dotychczasowy punkt w Poznaniu ...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    21.05.2015
    Informujemy, że w dniach 23/24.05.2015 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np...
    Więcej
  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    07.05.2015
    Informujemy, że w dniach 9/10.05.2015 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np....
    Więcej
  • Akceptacja kart płatniczych Routex wstrzymana.

    06.05.2015
    Informujemy, że ze względów niezależnych od operatora systemu viaTOLL akceptacja kart płatniczych Routex w Panelu Obsługi Klienta została wstrzymana. ...
    Więcej
  • Długi weekend majowy z systemem viaTOLL

    30.04.2015
    W związku z długim weekendem majowym, który tradycyjnie jest okresem wzmożonego ruchu na polskich drogach, przypominamy zasady dotyczące wnoszenia opłat elektronicznych w systemie viaTOLL. ...
    Więcej
  • eNota w systemie viaTOLL już dostępna!

    29.04.2015
    W trosce o Państwa wygodę i w celu zapewnienia jak najwyższej jakości i dostępności świadczonych usług pragniemy poinformować, iż od dnia 29.04.2015 został Państwu udostępniony portal eNota,...
    Więcej