TELEFONICZNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
800 101 101

(numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce)

+48 22 521 10 10

(numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych i dla użytkowników z zagranicy)

Panel Obsługi Klienta i aplikacja mobilna viaTOLL 2.0. Logowanie i reset hasła krok po kroku.

21.02.2018
Zaloguj się podając dane (nazwę użytkownika, hasło), które uzyskałeś w procesie rejestracji lub z Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta.

 

Krok 1 - Pierwsze logowanie do Panelu Obsługi Klienta Krok 2 - Zmiana hasła

Krok 1 - Pierwsze logowanie

Zaloguj się podając dane (nazwę użytkownika, hasło), które uzyskałeś w procesie rejestracji lub z Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta.

Krok 4 - Zmiana hasła (opcjonalnie)

Wprowadź hasło z kroku 1.

Podaj nowe hasło.

Przy tworzeniu nowego hasła pamiętaj, że powinno ono zawierać minimum 8 znaków.

Krok 3 - Zmiana nazwy użytkownika Krok 4 - Logowanie

Krok 2 - Zmiana nazwy użytkownika

Zaloguj się do Panelu Obsługi Klienta podając nową nazwę użytkownika i hasło (hasło z kroku 2).

Krok 3 - Logowanie

Zaloguj się do Panelu Obsługi Klienta podając nową nazwę użytkownika i hasło.

Złote zasady:

  • Nazwa użytkownika to numer identyfikacyjny klienta systemu viaTOLL ( zmień ją podczas pierwszego logowania i zapamiętaj).
  • Logujesz się do aplikacji mobilnej viaTOLL 2.0 ? Podaj tę samą nazwę użytkownika, którą logujesz się do Panelu.
  • Adres e-mail, który podajesz w procesie rejestracji nie jest nazwą użytkownika i nie zalogujesz się za jego pomocą do aplikacji mobilnej viaTOLL 2.0
  • Zwracaj uwagę na znaki – mała i DUŻA litera mają znaczenie.
  • Pamiętaj o polskich znakach „Łódź” i „Lodz” to nie są takie same słowa.
  • Resetujesz hasło? Panel Obsługi Klienta i aplikacja mobilna viaTOLL zresetują tylko hasło, nazwa użytkownika zostanie bez zmian.
  • Chcesz zresetować wszystko? Skontaktuj się z TCOK. Nazwa użytkownika i hasło klienta zostaną przywrócone do ustawień początkowych.
  • Masz problem? Opisz wszystko najdokładniej jak potrafisz i wyślij na adres info@viatoll.pl. Jeżeli możesz, dodaj zrzut ekranu. Twoja wiadomość pozwoli nam ustalić przyczynę problemu i jak najszybciej pomóc.

Nie masz jeszcze aplikacji viaTOLL? Zainstaluj.